Τρίτη 3 Απριλίου 2018

ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ Ο θεός ΤΟΥ ΗΡΩΔΗ

Ντουντούκες πολέμου ηχούν....
σαν τα ξερόφυλλα ξεκολλάει η ψυχή από το είναι της.
Πνεύμα νεκρών πνιγμένων από τους καπνούς και τις ορδές του άδη.
Το ψέμα κατακλύζει τον ουρανό με σύννεφα και αστραπές και αμαρτωλές κραυγές, που πνίγουν την ψυχή στην κόλαση με φαντασίες και ψέματα.
Στα δίχτυα του άδη οι Έλληνες να ξεψυχούν στον φόβο και την αμφιβολία του σκότους.
***

Και πίσω από την κόλαση της ψεύτικης ευτυχίας και της μεγαλύτερης αλήθειας, που είναι το μεγαλύτερό τους ψέμα...
Ο Ερντογάν ο σοφός σουλτάνος, έχει ήδη αγοράσει όλες τις μαρίνες των λιμανιών στην Ελλάδα .
Όπως τα κινέζικα προϊόντα στην Ελλάδα είναι αφορολόγητα και δουλεύουν για λογαριασμό της χώρας τους, της Κίνας, έτσι και με τα τούρκικα προϊόντα στην Ελλάδα όπως το τζάμπο, τα πλακάκια είδη υγιεινής που είναι ιμιτασιόν ως ιταλικά...
Με τέχνασμα και με απάτη, με ψέματα και με δολιοφθορές κατάφεραν και πήραν όλα τα χρήματα των Ελλήνων και προχωράνε τώρα να πάρουν και την προσωπική περιουσία του καθενός.
***

Την ώρα που γέμισε ο τόπος από ψευτοκαλόγερους, ψευτοβασιλιάδες, ψευτοδεσπότες και ψευδόχριστους, κανείς δεν ασχολείται με το βδέλυγμα της πόρνης μητέρας και του δαίμονα σατανο-πα-τέρα που τα παιδάκια από δέκα χρόνων μπορούν νόμιμα να τα παντρεύεται ο βιαστής του.
Κανείς δεν αναφέρει πως μέσα στα άγια του Χριστού... κυβερνά ο Θεός του Ηρώδη.
Και ο θεός του Αλλάχ Ακμπάρ... με δεσποτικά.
***

Εγώ ο στρατιώτης του Χριστού και βασιλέας της πόλεως που μου χάρισε, στην πόρτα της πόλης στέκω και στα πόδια μου έχω κομμένα τα κεφάλια των εχθρών Του βασιλέα μου.


Ιω